School is weer begonnen! - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Jolien Schaeffers - WaarBenJij.nu School is weer begonnen! - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Jolien Schaeffers - WaarBenJij.nu

School is weer begonnen!

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

25 April 2017 | Ecuador, Guayaquil

Lieve allemaal,

Nadat Pleunie en mama naar huis zijn gegaan had ik nog een week voordat school weer begon. Ik heb vooral met Maru thuis series gekeken aangezien de ouders moesten werken. Het was dus een uitrustweekje met af en toe iets speciaals om te doen. Het werd dus onderhand wel weer tijd voor wat structuur in de week.

Na 2 maanden vakantie te hebben gehad begon op maandag mijn school weer. Het was heel leuk om iedereen weer te zien die ik dit jaar in de uitwisseling heb leren kennen! Ook voelde het wel gek dat ik me thuis voelde op deze school. Alles voelde zo vertrouwd alsof ik er al heel lang op zat.
Alle klassen van mijn jaar werden veranderd omdat ze vorig jaar hun profiel hebben gekozen. Ze hebben hier drie richtingen: wetenschap, business en de sociale kant. Aangezien de andere klassen al vol zaten hebben ze mij en Margret (Duitse meisje) in de klas van het sociale profiel gezet. Nu zit ik bij Arianna (vriendin uit mijn vorige klas) en Maru in de klas. Ik zal nog ongeveer voor 6 weken naar school zitten dus het maakte me niet zoveel uit waar ik terecht zou komen. Toch is het een hele leuke klas om de laatste weken mee door te brengen!

Het is nu bijna mei wat betekent dat het einde (21 juni) heel dichtbij aan het komen is. Aan de ene kant vind ik het heel jammer natuurlijk maar aan de andere kant kijk ik ook wel weer uit om terug naar huis te gaan. Natuurlijk ga ik genieten van de tijd die ik nog heb. Ik moet even kijken hoe ik het met mijn blog ga doen aangezien ik wekelijks wel saai voor jullie vond dus ik moet even kijken maar dat komt wel goed.

Voor nu was het dit weer en tot het volgende bericht!

Liefs Jolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 21325

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 21 Juni 2017

Uitwisseling Ecuador

Landen bezocht: