Vakantieverveling - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Jolien Schaeffers - WaarBenJij.nu Vakantieverveling - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Jolien Schaeffers - WaarBenJij.nu

Vakantieverveling

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

08 Maart 2017 | Ecuador, Guayaquil

Alweer een week voorbij. De vakantie is niet heel actief, voor mij bestond afgelopen week vooral uit het plannen van de reis die ik ga maken wanneer mama, Wilma en Pleunie komen.
Daarnaast moest ik een paar keer naar de mall om afs te betalen voor de Galapagos en om mijn vrijwilligster te ontmoeten. Ook ben ik samen met mijn zussen naar de bioscoop geweest. Verder hebben we bij familie gegeten en ben ik bij een vriendin geweest.

Ik zou eigenlijk meer plannen hebben voor nu en de komende tijd maar die heeft AFS Ecuador voor iedereen allemaal ongedaan gemaakt. Doordat er nu 'onrust' in het land zou zijn door de verkiezingen laten ze het niet toe om ons alleen te laten reizen. Dat is ontzettend jammer aangezien vakantie daar de perfecte gelegenheid voor is. Als het ook daadwerkelijk gevaarlijk was zou ik het begrijpen maar niemand die ik ken heeft iets gehoord of meegemaakt terwijl ik in een van de grootste steden woon hier.
Maar nu mocht mijn Duitse vriendin niet meer komen en ook de wisselweek van volgende week gaat niet door. Dus het is nu een beetje kijken wat ik ga/kan doen en ondernemen. Het is erg jammer dat het zo moet gaan nu aangezien ik me heel erg had verheugd op al die dingen.
Gelukkig heb ik nu nog wel de Galapagosreis en het bezoek uit Nederland om me op te verheugen.

Dit was 'm weer!

Liefs Jolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 21304

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 21 Juni 2017

Uitwisseling Ecuador

Landen bezocht: