Uitrust en uitziekweekje - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Jolien Schaeffers - WaarBenJij.nu Uitrust en uitziekweekje - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Jolien Schaeffers - WaarBenJij.nu

Uitrust en uitziekweekje

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

06 Februari 2017 | Ecuador, Guayaquil

Afgelopen week verliep een beetje vreemd omdat ik maandag dus thuis was gekomen van het kamp. Dinsdag was de verjaardag van mijn gastmoeder maar die dag was ik ziek thuisgebleven. Ik had de hele dag geslapen maar 's avonds kwam de familie om de verjaardag te vieren. Het was wel leuk maar ik zat niet helemaal in de feeststemming wat wel logisch was.
Woensdag had ik weer geprobeerd om naar school te gaan. Het verschil tussen Nederland en hier is dat wanneer je ziek bent in NL je meestal wel naar school gaat want als het niet gaat dan ben je zo weer thuis. Als het hier niet meer gaat ga je naar de dokter op school en wacht je totdat alle lessen voorbij zijn.
Ik was eigenlijk nog te ziek om naar school te gaan dus ik heb de meerderheid van de lessen maar in de bibliotheek doorgebracht omdat ik ook niet naar de dokter wilde gaan.
Thuis had ik weer lekker geslapen en donderdag en vrijdag ging het gelukkig wel weer prima op school.

Na school vrijdag zijn maru en ik naar het huis van een vriend geweest samen met haar vriend. Daar hadden we 's avonds taco's gegeten.
Zaterdag ben ik 's avonds met Laurens (Belg/Nederlander) naar de mall geweest en hebben we Mexicaans gegeten wat heeel lekker was.
Zondag waren de opa en oma er 's middags en die hadden ook typisch Ecudoriaans gekookt voor ons. Omdat het zondag was hebben we eigenlijk de hele dag weer liggen niksen.
's Avonds zijn we weer buiten huis gaan eten bij mijn favoriete arroz con menestra restaurant tot mijn grote vreugde. :)

Geen hele actieve of speciale week dus maar ik ben nu gelukkig wel weer beter.

Liefs Jolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 21299

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 21 Juni 2017

Uitwisseling Ecuador

Landen bezocht: