Een maand voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jolien Schaeffers - WaarBenJij.nu Een maand voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jolien Schaeffers - WaarBenJij.nu

Een maand voor vertrek

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

07 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets heb geschreven maar ik heb weer nieuws!
Allereerst het leukste, ik heb een gastgezin! Ik wist het al een paar weken want mijn gastzusje had me een bericht op facebook gestuurd, maar vorige week heb ik eindelijk de bevestiging van AFS gekregen.
Het gezin bestaat uit een vader, moeder, zoon en dochter. Het meisje is 21 en de jongen is 18, dus die leeftijden ben ik wel gewend. Ze wonen in de stad Guayaquil, dit is de grootste stad van Ecuador. Ik zal even een foto erbij zetten van de kaart van Ecuador.

Verder zijn mam en ik ontzettend lang bezig geweest met mijn visum. We moesten de aanvraag telkens overnieuw doen maar uiteindelijk konden we toch naar Den Haag. Op de terugreis kwamen we er alleen achter dat er een fout opstond, dus we konden weer gaan bellen en regelen. Maar als het goed is is het nu allemaal geldig gelukkig.

Ook heb ik sinds twee weken eindelijk vakantie. Ik ben vorige week teruggekomen van Terschelling waar ik een week op Appelhof heb gezeten. Het was superleuk en een mooie afsluiting met de vriendinnen. Nu is het kermis en over een paar dagen vertrek ik met pap en mam op vakantie naar Turkije voor 10 dagen.

Als we dan weer thuis zijn gekomen heb ik ongeveer nog 2 weken. Hierin zal ik veel naar Spaans gaan, nog de laatste dingen moeten regelen en hebben Martine en ik ons afscheidsfeest.
Het komt steeds dichterbij dus het besef wordt ook steeds groter dat ik echt voor 10 maanden wegga.

Dit was het weer voor nu, tot het volgende bericht!


Liefs Jolien

  • 08 Augustus 2016 - 15:52

    Lotte Jeuken:

    Ik weet zeker dat je een geweldige tijd gaat hebben in Ecuador! Helaas moeten we je wel een jaar missen...

  • 08 Augustus 2016 - 20:01

    Wilma:

    Fijn dat je alvast digitaal kunt kennismaken met je gastgezin. Geniet van jullie vakantie in Turkije en we zin je nog voor je vertrek naar Equador.

  • 30 Augustus 2016 - 20:20

    Henny:

    Hi Jolien,

    is je koffer klaar? dropjes en stroopwafels ingepakt?
    Ik wens je een hele goeie reis en heel veel plezier en een supertijd in Equador!

  • 30 Augustus 2016 - 23:39

    Elly:

    Hoi Jolien,

    leuk dat we jou zo kunnen volgen en dat gaan we zeker doen!
    Geniet van van alles en goede reis gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 21309

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 21 Juni 2017

Uitwisseling Ecuador

Landen bezocht: